Vyplňte prosím podľa údajov výrobcu, zvyčajne umiestnených na nálepke na hornej strane telesa disku. Ak posielate viac ako jeden disk, odošlite formulár pre každý disk samostatne, alebo vypíšte požadované údaje do poznámkového okna nižšie.
V nasledujúcej tabuľke prosím popíšte rozdelenie disku na jednotlivé časti (partície) a vyznačte typy použitých súborových systémov.
Uveďte prosím zoznam najdôležitejších súborov a adresárov pre prípad, že by záchrana všetkých vašich dát nebola možná. Mená súborov sa snažte určiť čo najpresnejšie, spolu s cestou a ozačením partície, prípadne logického disku.
Vznik chyby počas bežnej prevádzky (vrátane stavu vypnutia) pri výpadku napájania, poruche zdroja, UPS, alebo v čase búrky súčasne s iným poškodením počítača, napr. základnej dosky, alebo radiča diskov pôsobením kvapalín, napr. prácou vo vonkajšom prostredí za dažďa, alebo v dôsledku záplav mechanickým poškodením, napr. prudkými otrasmi, pádom, pôsobením ohňa, alebo iných vonkajších vplyvov
Stav disku neznámy disk sa vôbec nerozbieha disk sa rozbieha, ale vydáva neobvyklé mechanické zvuky disk sa rozbehne normálne, ale je nesprávne, alebo vôbec nie je identifikovaný BIOS-om počítača disk pracuje normálne, ale operačný systém sa nespustí, alebo časť či všetky súbory na ňom uložené sú nedostupné omylom vymazané súbory
Doplňujúce údaje
Neposkytnutím súhlasu na zásah do mechaniky média môžete znemožniť úspešný výsledok služby. V takomto prípade vám v súlade s podmienkami bude účtovaný príslušný poplatok podľa cenníka aj v prípade nedodania dát.
Váš súhlas s podmienkami je nevyhnutný k poskytnutiu služby. Bez tohoto súhlasu vám naše služby nemôžeme poskytnúť.